DENETİM VE ŞİKAYET (ZİYARETÇİ) DEFTERİ
DENETİM VE ŞİKAYET (ZİYARETÇİ) DEFTERİ
TURİZM YATIRIM, İŞLETME VE KURULUŞLARIN DENETİMİ HAKKINDA YÖNETMELİĞİN 25. MADDESİ GEREĞİNCE;
Tüm belgeli turizm işletmelerinde bir denetleme defteri ve bir şikayet defteri bulunur.
Bu defterler,Turizm ve Tanıtma Bölge Müdürlüğü tarafından her sayfası numaralandıktan sonra mühürlenerek tasdik olunur.
Denetleme elemanları her denetimden sonra işletmenin denetlendiği tarihi belirterek şikayet ve denetleme defterlerini incelerler ve kimliklerini yazıp imzalarını atarlar.
Şikayet defteri müşterinin her an görüp şikayet ve temennilerini yazabileceği bir yerde bulundurulur.
İşletme yöneticisi şikayet konusunun emniyet ve asayişi ilgilendirmesi halinde bağlı bulunulan kolluk kuvvetine 24 saat içinde bu konuda bilgi vermek zorundadır.
Denetim ve Şikayet Defteri Dilekçe Örneği.docx